Firefighter Game

Gra o Straży Pożarnej

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

Dziś Służbę Pełni Zmiana III

#1 2019-12-02 20:31:58

okocimski133
Administrator
Dołączył: 2019-12-01
: http://www.firefightergame.4ra
WindowsChrome 78.0.3904.108

Regulamin Tworzenia Komend i Jednostek Specjalistycznych.

Zakładanie Komendy Miejskiej/Powiatowej oraz Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej
Jednostki Specjalistyczne

Zakładanie Komendy Miejskiej/Powiatowej PSP
1. Każda jednostka JRG może zostać przekształcona w Komendę Miejską/Powiatową.
2. Warunkiem zdobycia miana Komendy Miejskiej/Powiatowej jest:
- uzyskanie 2 certyfikacji (i posiadanie stosownych pojazdów)
- posiadanie pojazdów specjalnych na potrzeby KM/KP: 1x SLOp, 1x SLRr, 1x SLBus, 1x SLKw, 1x SCKn
3. W/w wymagania są minimalne: można przystąpić do przekształcenia JRG mając większe kwalifikacje bądź też posiadając pojazdy ciężkie zamiast lekkich czy średnich.
4. Zakładając Komendę Miejską/Powiatową jej właściciel uprawniony jest do prowadzenia nie więcej niż 4 JRG jednocześnie w tym samym wątku i dowolnie rozporządza posiadanymi pojazdami.
5. Przekształcenie JRG w KM/KP PSP jest bezpłatne.
6. Budżet gracza jest wspólny dla jednostek i komendy.
7. Przy Komendzie Miejskiej/Powiatowej PSP gracz może założyć Centrum Powiadamiania Ratunkowego (CPR) za kwotę 500 tys.
8. Chęć utworzenia CPR należy zgłosić moderatorowi prowadzącemu w jednostce.
9. CPR uprawnia gracza do samodzielnego dysponowania do dowolnego jednego zdarzenia na każdej zmianie podległych komendzie SiS.
10. Opisując zadanie zlecone przez Stanowisko Kierowania czy CPR, gracz może wykorzystać jednocześnie siły i środki z każdej swojej JRG będącej w strukturze KM/KP PSP.
11. Jednostki funkcjonujące w ramach komend będą częściej dostawać akcje, w których mogłyby wykorzystać swój sprzęt i angażować powstałe grupy specjalistyczne.
12. Komenda Główna będzie się starała przekazywać więcej pieniędzy dla komend na ich rozwój i modernizację.
13. Jednostka nosząca miano komendy jest zobowiązana do płacenia wyższych cokwartalnych składek na rzecz KG według osobnego regulaminu.
14. Zmiany nazwy JRG dokonuje moderator prowadzący lub Naczelnik Wydziału Operacyjno-Rozpoznawczego, który umieszcza w jednostce stosowny wpis informacyjny.

Zakładanie Komendy Wojewódzkiej
1. Każda Komenda Miejska czy Powiatowa może zostać przekształcona w Komendę Wojewódzką.
2. Warunkiem zdobycia miana Komendy Wojewódzkiej jest:
- uzyskanie 4 certyfikacji (i posiadanie stosownych pojazdów)
- posiadanie pojazdów specjalnych na potrzeby KW: 1x SLOp, 1x SLRr, 1x SLBus, 1x SBus, 1x SCKw, 1x SCKn, 1x SDł, 1x SW, 1x SCZ
3. W/w wymagania są minimalne: można przystąpić do przekształcenia KM/KP mając większe kwalifikacje bądź też posiadając pojazdy ciężkie zamiast lekkich czy średnich.
4. Zakładając Komendę Wojewódzką jej właściciel uprawniony jest do prowadzenia nieograniczonej liczby JRG jednocześnie w tym samym wątku i dowolnie rozporządza posiadanymi pojazdami.
5. Przekształcenie KM/KP w KW jest bezpłatne.
6. Budżet gracza jest wspólny dla jednostek i komendy.
7. Przy Komendzie Wojewódzkiej gracz może założyć Centrum Powiadamiania Ratunkowego za kwotę 500 tys.
8. Chęć utworzenia CPR należy zgłosić moderatorowi prowadzącemu w jednostce.
9. CPR uprawnia gracza do samodzielnego dysponowania podległych komendzie SiS do dowolnych dwóch zdarzeń na każdej zmianie .
10. Opisując zadanie zlecone przez Stanowisko Kierowania czy CPR, gracz może wykorzystać jednocześnie siły i środki z każdej swojej JRG będącej w strukturze KW.
11. Jednostki funkcjonujące w ramach komend będą częściej dostawać akcje, w których mogłyby wykorzystać swój sprzęt i angażować powstałe grupy specjalistyczne.
12. Komenda Główna będzie się starała przekazywać więcej pieniędzy dla komend na ich rozwój i modernizację.
13. Jednostka nosząca miano komendy jest zobowiązana do płacenia wyższych cokwartalnych składek na rzecz KG według osobnego regulaminu.
14. Zmiany nazwy jednostki dokonuje moderator prowadzący lub Naczelnik Wydziału Operacyjno-Rozpoznawczego, który umieszcza w jednostce stosowny wpis informacyjny.

JEDNOSTKI SPECJALISTYCZNE
1. Każda jednostka JRG, która zda 6. - ostatnią certyfikację, może ubiegać się o miano Jednostki Specjalistycznej (JS).
2. Każda jednostka OSP w KSRG z maksymalnym wyszkoleniem (10 szkoleń) i pojazdami: 1x GBA, 1x GCBA oraz 4 innymi dowolnymi specjalnymi może również ubiegać się o miano Jednostki Specjalistycznej (JS).
3. Właściciel Jednostki Specjalistycznej posiadający odznaczenie WZOROWY STRAŻAK może dokonywać inspekcji gotowości bojowej dowolnej innej jednostki – za wiedzą i zgodą moderatora prowadzącego drugą jednostkę.
4. Zmiany nazwy jednostki dokonuje moderator prowadzący lub Naczelnik Wydziału Operacyjno-Rozpoznawczego, który umieszcza w jednostce stosowny wpis informacyjny.


Opracowanie:
Nadbrygadiera okocimski133

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum